Connect with us

Hi, what are you looking for?

Güncel Haberler

Şubat ayında 7 bin imam-hatip, 2 bin müezzin alımı yapılacak

Bekir Bozdağ: Şubat ayında 7 bin imam 2 bin de müezzin atanacağını söyledi..

Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ yapılacak imam ve müezzin atamalarına ilişkin açıklama yaptı. Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ camilerdeki imam ve müezzin açığının kapatılması için şubat ayı içerisinde sözleşmeli olarak 7 bin imam, 2 bin müezzin alınacağını söyledi.

Bir dizi gezi ve incelemelerde bulunmak üzere Yozgat’ın Sorgun ilçesine gelen Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, imam ve müezzin adaylarına müjde verdi. Bozdağ, “Şu anda Türkiye’de camilerimizde boş bulunan imam ve müezzin kadroları var. Şubat ayı içerisinde 7 bin sözleşmeli imam, 2 bin de müezzin atamasına ilişkin ilan yapılacak. Böylelikle camilerimizin din görevlisi ihtiyacı karşılanmaya çalışılacak. Ayrıca yıl içerisinde kadrolu atamalar da yapılacak. Bunlar için çalışmalara devam ediliyor” diye konuştu.

 

 

__________________________________________

Gelen Aramalar

19 Comments

19 Comments

  1. soner bilgin

    Şubat 17, 2012 at 10:32 pm

    Hak geldi batıl zail oldu.Batıl yok olmaya mahkumdur.Bütün kurumlara girmemek için belli çevreler önümüzü tıkadı,şimdide hakkımız olan bölümümüze giriyoruz.Bir zamanlar ilkokulu bitirmemiş sözde yazı tura öğrt.ler atandı bu ülkede.Benim köyüm buna örnektir.15 hanelik köyde 15 öğrt.mi çıkar.İnsaf ya……

  2. sedat

    Şubat 13, 2012 at 8:47 am

    ben vekillik yapıyorum 2004 yeterlilik belğem var 2004kpss var benim durumumda olanların sözleşmeye alınmasını başbakanımızdan bekliyoruz başbakanımıza sağlık sıhhat dileğiyle

  3. mehmet

    Şubat 11, 2012 at 8:04 pm

    bazı arkadaşlar yalan yere buraya yorum yapıyor öğretmen almıyo diye bu kadar nankör olmayın ya kaç bin öğretmen ataması oluyor siz nerdesiniz daha yeni 17 bin atandı ondan önce daha çok atandı iama hatiplerin önünükapattılar önceden hiç bir hakkalrı yoktu siz şimdi 7000 rakamına mı takıldınız siz varya allah tan korkun be vicdsızlar
    sırf hükümeti karalamak için elinizden geleni yapıyorsunuz öbür dnyadan bahsediyonuz imam alımına kızyosunuz ne olcak namazdan camiden haberiniz yok burda hikayeden ahkem kesiyonuz afedersiniz ama sizden bi halt olmaz

  4. ido

    Şubat 10, 2012 at 11:46 am

    bazı insanların neyse zoruna gıdıyor

  5. ido

    Şubat 10, 2012 at 11:38 am

    kardeşim neden öyle konusuyon isallah alacaklar

  6. bulut

    Şubat 8, 2012 at 1:26 pm

    yeterlilik belgesinin süresi bitmiş olanlarda başvuru yapabileceklermi

  7. bulut

    Şubat 8, 2012 at 1:24 pm

    kardeşim senede belki 20.000 öğretmen alınıyor.daha geçtiğimiz ocak ayında 17.000 öğretmen alındı ya.
    yıllardır ilk defa 9.000 imam müezzin alınacak diye neden zorunuza gidiyor.
    bu ülkeye imam da lazım öğretmende
    hiç kusura bakmayın büyüklerimiz ne diyorsa odur.

  8. serhat

    Şubat 3, 2012 at 1:26 pm

    sayın arkadşim 1993 ten buyana imam alınmıyor ben 1994 mezunuyum diğer kurumlar harıl harıl memur alırken diyanete hiç kado verilmiyordu o zaman neden sesiniz çıkmıyordu sayın dib başkanımız 2005 ten beri blgesi olan kardeşlerimiz içine kapsayark hepsi atasın bu zulüm ve eziyet bitsin allah rızası için saygılar….

  9. zorunamı gitti

    Şubat 3, 2012 at 12:18 pm

    helal olsun tayyip babaya imam hatip deyince millet deliriyo neden biz okurken sizden hiç birşey olmaz diyenler şimdi azı açık seyrediyo sizler liselerde kız peşinde koşarken imam hatipler kuran ezberliyordu şimdi zorunuza mı gitti allah herşeyi görüyo merak etmayin.önceki hükümetlere para yetmiyodu birde borçlanıyorlardı bu hükümetbinlerce her delda memur alıyo en kötüsüne 1500 maaş veriyo şükürler olsun diyen yok sen çalışma yat memurluk bekle olmaz kardeşim kpsden iyi puan al okuduğun bölümden atan atanamıyosan başka bölüm oku oda olmuyosa git çırak ol allah yatana değil çalışana verir unutmayın…. imamhatip mezunları çalışın çalışın böyle insanlara ağız açtırmayın …..saygılar inşallah böylelerininde cenazesini imamlar yıkayacak unutmayın

  10. hasan yılmaz

    Şubat 3, 2012 at 12:27 am

    binlerce öğretmen açığı varken bu kadar imam alımı niye?alınmasn demiyoruz elbette imamlarda atansın ve öğretmen açığı kapatılsn

  11. oguzhan

    Şubat 2, 2012 at 9:10 pm

    ben imam hatıp mezunu degılım ama hafızım belgem var en cok istedigim müeezzın olmak ne yapmalıyım yardımcı olurmusunnuz

  12. sakin

    Şubat 2, 2012 at 9:23 am

    neden imam hatip almasınlar kızgın onlar olmasa sen ne yapardın bir hiçtin o zaman sen

  13. asabi

    Şubat 1, 2012 at 6:01 pm

    bu ne biçim iş ya öğretmene kadro yok yıllardır atama bekliyoruz
    müjde diye saçma sapan miktarlarda atama yapıp insanın asabını bozuyorlar. bi yandan da imam müezzin bilmem ne alımı yapıyorlar allah bin türlü belanızı versin. biz üniversite hatta yüksek lisans mezunu olarak 3 kuruşa milletin ağız kokusunu çekelim
    ortaokul lise mezunu memur olsun …

  14. selam

    Şubat 1, 2012 at 4:45 pm

    kızgın sana katılıyorum. ne kadar lise mezunu varsa memur oldu. üniversite mezunu olup da boşta gezen çokkkkkkkkkkkkkk. allah bu işi bu şekilde yapan ve yaptıranın da belasını verir. bu dünyada alamayan hakkını o bir alemde alacak. Ben hakkımı o bir alemde söke söke alacam. hakkımı o tarafa sakladım. allah korkusu olmayan bilmez.

  15. özer

    Şubat 1, 2012 at 12:41 pm

    kardeşim insanların doğuncada imama ölüncede imama ihtiyacı var neden almasın ki bir gün sendeanlarsın ihtiyacın olduğunu

  16. hasan

    Şubat 1, 2012 at 9:35 am

    s.a arkadaşlar yeteliğim var 59.90 kpss puanım. ön lisans mezunuyum sizce atanabilirmiyim şubat atamasında

  17. kemal hamurci

    Ocak 28, 2012 at 7:36 pm

    hükümet iyi yapıyor ama şartlar ne olacak?

  18. ahmet gazi arpacı

    Ocak 28, 2012 at 11:06 am

    sayın bakankanımızın bu çalışmasında yeterlilik gecmiş olan hafız orta okulmezunlarıda yer alacakmı atanamayan hafızlar.

  19. kızgın

    Ocak 28, 2012 at 8:52 am

    ya bu ne bicim iş birsürü üniversite mezunu dışarda geziyo iibf mezunları iş arıyo devlet gereksiz yere imam alımı yapıyo ya yeter artık nekadar lise mezunu varsa atadı memur yaptı üniversite mezunu dişarda geziyo allah belanızı versin

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer Haberler

Kamu Personel

Binted personel alımı, BİNTED; Bursa İnsan Kaynakları Taahhüt, Eğitim, Danışmanlık Hizmetleri, İmar İnşaat Ve Ticaret Ltd. Şti. olarak açılmaktadır. Vizyonunu ise işinde uzman, alanında örnek...

Özel Sektör İlanlar

Boyner Holding bünyesinde bulunan Altınyıldız konfeksiyon fabrikaları 1952 yılından beri faaliyetlerine başlamıştır. Türk kumaşını dünyaya tanıtan marka hedefiyle yurt dışına ihracatta gerçekleştiren Altınyıldız dünyanın...

Güncel Haberler

Rekor sayıda sözleşmeli personel alımları başlıyor. Tam 5 bin 13 sözleşmeli personel alımı yapılacak. Karar Kuvvetleri Komutanlığından yapılan duyuruya göre 287 sofor, 108 asci, 154...

Güncel Haberler

Bu işgücü istemi, İŞKUR‘un ÇANKAYA ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ biriminden ilan edilmiştir. HAVA LOJİSTİK KOMUTANLIĞI DİKİMEVİ MÜDÜRLÜĞÜ Son Başvuru Tarihi : 10 Ağustos 2011 Yayınlanma Tarihi...